سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
مجتمع علمی ـ فرهنگی رسول اعظم(ص) ـ کابل ـ افغانستان
مجتمع علمی ـ فرهنگی رسول اعظم(ص) یکی از مراکز فعال علمی آموزشی در کابل است، که بیش از 700 نفر شاگرد در رشته های مختلف دارد.
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 25973
کل یادداشتها ها : 24
خبر مایه


بسم رب الشهداء و صدیقین
پیام تسلیت مدیریت حوزه علمیه رسول اعظم(ص) به مناسبت فاجعه المناک و خونین 2 اسد 1395 کابل
بار دیگر حادثه تلخ، ناگوار و فاجعه عمیق در کابل رخ داد که باعث شهادت بیش از 80 نفر و زخمی و مجروح شدن صد ها نفر دیگر از هموطنان و عدالت خواهان گردید؛ حادثه که قلب هر انسان آزاده عدالت خواه و دردمند را جریحه دار می سازد.
یکبار دیگر چهره منحوس دشمنان و عوامل استکبار از آستین گروهک تروریسی داعش بیرون آمده و جان هموطنان مسلمان ما را گرفت و صد ها خانواده را عزادار و ماتم زده ساخت.
حوزه علمیه رسول اعظم(ص) این عمل سبوعانه دشمنان دین و دنیا مردم افغانستان را که باعث تکه تکه شدن پیکر های پاک شهدا و جراحت صد ها تن گردید را با شدید ترین لحن محکوم نموده و شهادت جمع از هم وطنان را به پیشگاه حجت ابن الحسن العسکری(عج) و تمام مردم عزت مند و شهید پرور افغانستان به ویژه خانواده های شهدا تسلیت عرض می نماییم.
هرچند تسلیت واژه ای نیست که بتواند حس همدردی با فامیل های همیشه داغدار و احساس همنوایی را با زخمی های المناک منتقل کند؛ اما چه بگویم و چگونه عرض کنیم رنج سروهای بی سر و دست آزادی تمام احساس و حواس را از ما ربوده و قلم تاب تحریر غمهای شهدا و فامیل ها را مصیبت دیده را ندارد؛ شهدای سرو قامت که هر کدام مرگ با افتخار را بر زندگی با تبعیص برگزیدند و چون مولای شان با خون درخت عدالت را آب یاری و چوک دهمزنگ را با عنوان شهادت در تاریخ جاویدان ساختند.
برخویش لازم می دانم که خالصانه برای شهدای عدالت خواهی از درگاه خداوند علو درجات و برای مجروحی حادثه شفای عاجل و صحت کامل استدعا نموده و به ارگ و سپیدار اعلام نمایم که سروها راست قامت و شهدای عدالت خواه ما نیاز به تسلیت و ماتم ملی نداشت؛ خوب وشایسته بود که ندای حق طلبی آنها را که با خون های پاک شان در چوک دهمزنگ فریاد نمودند و عدالت خواستند را می شنیدی و بجایی اعلام ماتم ملی و حالت فوق العاده مسیر برق توتاب را به مسیر بامیان میدان وردک تغییر داده و مطالبات شهدای و همراهان شان را بر آورده می نمودید.
جناب رئیس جمهور و رئیس اجرایی بدانید که مردم آزاده و عدالت خواه چه در قالب جنبش روشنایی یا هر نهضت و جنبش عدالت خواهی دیگر بیش از پیش و پرخروشتر و جدی تر خواستار بر آورده شدن خواسته های بحق خود و شهدای عدالت خواه هستند؛ آگاه باشید و بدانید که این مردم نمی گذارند با اعلام ماتم ملی و نامگذاری چوک و منار به نام شهدایی عدالت خواهی از عدالت فرار کنید؛ مردم ما با الهام از فرموده شهید وحدت ملی که فرمود مردم آگاه باشید کسی با سر نوشت شما معامله نکند جلو هر نوع معامله و فریب را خواهند گرفت.
لذا در آغاز سعی کنید عاملان و مقصران حادثه را در اسرع وقت شناسایی و مجازات نمایید و آنگهی به فکر جبران خسارات و بر آوردن مطالبات این مردم باشیدو الا سرانجام بدی منتظر شما خواهد بود.
انّ موعدهم الصبح آلیس صبح بقریب،
صدق الله العلی العظیم
در پایان بار دیگر عرض تسلیت دارم به خانواده های شهدا و برای مجروحین شفا عاجل از خداوند مسئلت داریم
سردار حسین نظری
مدیر حوزه علمیه رسول اعظم(ص)
کابل 3/5/1395






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ